sobota, 22 września 2012

Padam na twarz..

Hey! Padam na twarz. Prawie cały dzień pilnowałem brata, więc nie mam z czym się rozpisywać.. Zdążyłem wyrwać się na boisko na dosłownie Godzine i już zaczęło padać. Wróciłem do domu cały mokry ale narazie nie jest tak źle. Mam nadzieje, że nie będe chory. Ogółem dzisiejszy dzień to katastrofa.. Teraz mi sie nudzi i chyba zaczne nagrywać Film z Gry. ;) Macie tu linka do Kanału na YT. : Youtube.com/user/MufffinekChannel. Mam nadzieje, że wiecie co robić. Cześć.! :)

piątek, 21 września 2012

Tak. To mój Pierwszy Blog. :D

Hejos Fajos! ;D. To mój pierwszy blog ale to koniec zbędnego pisania. ;). Dzień minął mi dość w miare fajnie. Szkoła. Hmmm. W szkole tak jak zawsze czyli nudyy. Nie dostałem żadnej oceny więc jest ok. :). Po szkole oczywiście musiałem wejść na facebooka i zobaczyć ile moja społeczność ma lajków. Niestety jak zwykle. :D. Próbowałem też przekonać Mame, że pójde na ognisko i wróce jeszcze dzisiaj ale mama powiedziała, że jest rok szkolny. Czasami nie rozumiem moich rodziców. :D. Dziś do mojej społeczności dołączyła nowa Adminka - Julita. Tylko, że mamy dość mało lajków. ;D. Drogi czytający tego bloga. Jeśli masz konto na Facebooku to zapraszam do Lajkowania : http://www.facebook.com/pages/Twoja-Matka-Urodzi%C5%82a-za-%C5%81adne-Dziecko-wiesz/431725360199646. ;D. Nie będe dalej rozpisywał się w nieskończoność, więc to już koniec. Do następnego Bloga.! ;D